3, 4, 5 augustus punto d' ouro mozambi

8 augustus 2014 - Ponta do Ouro, Mozambique

Zondag 3 augustus, maandag 4 augustus en dinsdag 5 augustus.

3 dagen lekker relaxen. Eerst nog even verhuizen van het appartement naar het huisje op het mooie complex. Er is daar meer te doen voor de kinderen met een leuk zwembad en de nieuwe ontdekking......pingpong. Het eten is heerlijk met verse vis die ze hier uit de zee halen. Je moet wel heel lang wachten op je eten maar dat komt omdat ze alles vers bereiden. Het strand is prachtig, er stond de eerste dagen een sterke wind maar die is nu gaan liggen. Hoge golven en blauwgroene zee. Maar het ging niet allemaal even soepel. Moeilijkheden bij de grens en een lastige transfer naar het dorpje via zandwegen. Zonder 4x4 jeep is het onmogelijk om te rijden, de wegen zijn 1 grote zandbak. Daarom de auto maar aan de grens laten staan. Het is hier meer "afrika" dan in zuid afrika. Vergane glorie, minder hygiene. Ze spreken hier ook Portugees, mozambique is een oude kolonie van Portugal. Wel allemaal erg vriendelijke en aardige mensen. We kijken nu uit naar de dag van morgen, we gaan op zoek naar de dolfijnen.

IMG_7646IMG_7640IMG_0172IMG_7680IMG_0809IMG_0810

1. Pim en hetty:
    9 augustus 2014
    Hallo lieve kinderen/kleinkinderen!!
    Wat fijn dat we zo ook jullie reis kunnen meebeleven. We vinden jullie reis heel avontuurlijk en supergoed. Met de dolfijnen zwemmen ,WAUWW dat willen wij ook wel. Prachtige foto,s van een fantastische reis, die voor jullie onvergetelijk zal worden.Veel xxxxxxxxssies van mamma/oma Hetty en van pappa/opa Pim