8 augustus St. Lucia

10 augustus 2014 - St Lucia, Kwazulu Natal, Zuid-Afrika

Vrijdag 8 augustus

Vandaag is bekend geworden dat wij hier nog 2 dagen extra mogen slapen en er wordt nog een bed bijgezet want ik moest op de grond slapen. Papa en mama hadden een lekker bedje gemaakt van allemaal kussens. Vandaag gingen wij naar  Cape Vidal dat is een klein beetje hetzelfde als het Krugerpark maar dan een stuk kleiner en er zijn geen leeuwen. Wij zagen veel dieren en het bijzonderste was een neushoorn, alleen konden wij niet zien of het een zwarte of witte neushoorn was.
Voor de rest zagen wij ook nog heel veel dieren.
Nu gaan wij het St. Lucia meer op met een boot. Eerst uitleg en dan beginnen met varen. Wij zagen gelijk al krokodillen daarna zagen wij een paar mooie vogels en nijlpaarden. In het begin zagen wij bijna alleen maar krokodillen en daarna alleen maar nijlpaarden. Er werd verteld dat nijlpaarden het meeste mensen hebben gedood van alle dieren. Daarna gingen wij uiteten en naar bed.
Groetjes Mees

IMG_7868IMG_7834IMG_7800

1. Caroline:
    10 augustus 2014
    Wat een spannende dagen hebben jullie gehad. En wat fantastisch dat jullie zoveel dieren kunnen zien. Ik word erg nieuwsgierig naar de rest van de foto's! Geniet nog even en neem alles goed in je op, voordat je het weet is het alweer voorbij
  2. Nesje:
    10 augustus 2014
    wat een spannende verhalen allemaal.gelukkig voor jullie dat het huisje nog gelukt is, zie het al helemaal voor me,iedereen in de stress Manon boos maar uiteindelijk komt alles goed liefs mij.