2 augustus Mozambique

4 augustus 2014 - Ponta do Ouro, Mozambique

Zaterdag 2 augustus

Wij begonnen deze dag om half 8 met een ontbijt omdat wij ver moesten reizen naar Mozambique. Wij zaten erg lang in de auto, er liepen allemaal koeien en geiten over de weg. Toen kwamen wij net op tijd bij de grens aan die sloot om 17 uur en wij waren er om kwart voor 5. Zuid Afrika uitgaan was geen probleem alleen Mozambique in ging niet zo makkelijk. Het koste heel veel geld om de grens over te gaan 62 euro pp en wij hadden maar genoeg voor 3 personen. Dus papa moest zijn paspoort achterlaten en die kon hij de volgende dag weer ophalen. Toen moesten wij nog naar het appartement toe maar onze auto was daar niet sterk genoeg voor vanwege de zandwegen. Wij konden kiezen of een half uur wachten of gelijk mee met vage gasten. Mama vond het er eng uitzien dus hebben wij gewacht. De auto hebben wij daar gelaten en uiteindelijk zijn wij goed aangekomen.
Groetjes Sem en Mees

IMG_7621IMG_0162IMG_1866

1. Nesje:
    5 augustus 2014
    ik krijg net al jullie E mails binnen.Wat een spannende verhalen allemaal.Sem en Mees jullie verhalen ook allemaal gelezen en wat een lieve honden zo te zien.de potholes heb ik ook gezien en die vond ik ook geweldig.Wat zullen jullie veel te vertellen hebben als jullie terug komen.Liefs van mij
  2. Marie-José en Cyril:
    5 augustus 2014
    Leuk dat we jullie ook mee kunnen volgen. Wat een ongelofelijke mooie reis maken jullie met z'n viertjes om nooit meer te vergeten.
    Liefs wij.
  3. Jenny: